MARTA MUSIAŁ

Wirtualna Asystentka, PR-owiec.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego – o specjalizacji Public Relations.

Moją misją jest pomaganie innym w rozwoju swojego biznesu, robiąc jednocześnie to co sprawia mi ogromną przyjemność.

Swoją wiedzę na temat administracji, marketingu i PR zdobywałam w dużych firmach pracując jako asystentka zarządu i kierownik biura.

Każdy z nas wie, że kompetentna pomoc w prowadzeniu biznesu to klucz do sukcesu. Posiadanie godnej, zaufanej i rzetelnej asystentki jest dla Przedsiębiorcy zbawieniem i ogromnym odciążeniem z obowiązków.

SPRAWDŹ MOJE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Jestem po to by odciążyć Cię z obowiązków, pomóc Ci rozwinąć biznes.
Virtual Assistant to wsparcie, które zapewni Ci gwarancję jakości i zachowa 100% poufności.

Co mnie wyróżnia?

Moją siłą jest doświadczenie, czyli ponad 6 lat u boku przedsiębiorców, gdzie z chęcią i pasją tworzę kontent, który wyróżni Cię i Twoją firmę na rynku.

Główna zasada mojej marki to indywidualne podejście, systematyczność i unikanie kopiowania innych.

Moją misją jest efektywne prowadzenie Mediów Społecznościowych  Klientów oraz wyróżnienie ich na tle konkurencji.